План заходів
щодо профілактики булінгу в учнівському середовищі
2019 – 2020 навчальний рік
№ за/п
|
Назва заходу |
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу
|
||||
1. |
Нарада з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування)
|
Колектив школи |
Вересень |
Адміністрація школи |
2. |
Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті школи |
|
Вересень |
Відповідальний за роботу сайту школи |
3. |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:
|
Педагогічний колектив |
Вересень |
Практичний психолог, , класні керівники 1-11 класів |
4. |
Обговорення та прийняття Правил поведінки учнів, оформлення правил у вигляді наочного стенду. |
1-11 |
Вересень |
Заступник з ВР, практичний психолог, класні керівники 1-11 класів |
5. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник з ВР |
6. |
Проходження он-лайн курсу «Протидія та попередження боулінгу в закладах освіти» (освітня платформа Prometheus) |
Педагогічний колектив |
Грудень-січень |
Заступник з ВР |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1. |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
Класні керівники 1-11 |
Жовтень |
Заступник з ВР, практичний психолог, класні керівники 1-11 класів |
2. |
Поради батькам «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
Батьки здобувачів освіти |
Жовтень |
Практичний психолог |
3. |
Круглий стіл: «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив |
Листопад |
Практичний психолог, педагогічний колектив |
4. |
Тренінг з елементами методики кола «Розвиток умінь безконфліктного спілкування (роль педагога в процесі). |
Педагогічний колектив |
Грудень |
Практичний психолог, педагогічний колектив |
5. |
Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» з використанням мотиваційних відеороликів Ніка Вуйчича |
5-11 |
Листопад |
Практичний психолог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
||||
1. |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники 1-4 класів |
2. |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування. |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники 1-11 класів |
3. |
Засідання школи лідерів «Як довіряти» |
1-11 |
Січень |
Педагог-організатор |
4. |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг!»
|
1-11 |
Грудень |
Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог,
|
5. |
Тренінгові заняття «У єдності – наша сила» |
5-11 |
Упродовж року |
Класні керівники
|
|