Педагогічний колектив працює над проблемою:
М Е Т О Д И Ч Н І П І Д Р О З Д І Л И
2019-2020 н.р.
№ за/п |
Форма роботи |
Проблема, над якою працює підрозділ
|
Керівник |
1 |
Динамічна група вчителів, які викладають предмети природничо-математичного циклу |
Використання інтерактивних методів навчання та ігрових моментів на уроках природничо-математичного циклу
|
Дігтяр Є.П. |
2 |
Динамічна група вчителів, які викладають предмети гуманітарного циклу |
Розвиток особистості в умовах компетентістного підходу до навчання
|
Зотова Н.Ю. |
3 |
Семінар вчителів початкових класів |
Розвиток уміння навчатися учнів початкових класів як умова успішного навчання в освітньому закладі
|
Різник С.Я. |
4 |
Методоб»єднання класних керівників |
Вплив освітніх інновацій на підвищення якості виховання учнів
|
Левченко В.О. |
ПЛАН ЗАСІДАНЬ ПРОБЛЕМНОГО СЕМІНАРУ
«Впровадження та застосування інноваційних технологій
в освітній процес»
ЖОВТЕНЬ
Тема: Тенденції інноваційного розвитку навчального закладу.
- Тенденції оновлення системи освіти в європейському просторі.
- Особливості функціонування інноваційних шкіл, їх моделі
- Напрями інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів України.
- Особливості роботи у 2 класі нової української школи
ГРУДЕНЬ
Тема: Використання сучасних форм і методів у роботі з обдарованими дітьми
- Навчання та розвиток обдарованих дітей.
- Психологія дитячої обдарованості.
- Робота в групах:
Тест «Творчий потенціал вчителя».
Тест на визначення ступеня сформованості творчих здібностей.
Тест «Не прогав вундеркінда».
- Памятки вчителю для роботи з обдарованими дітьми.
- Поради батькам, які виховують обдаровану дитину.
ЛЮТИЙ
Тема: Активізація пізнавальної діяльності учнів: як її досягти
- Круглий стіл.
Актуалізація пізнавальної діяльності учнів – один з оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням.
- Психологічна підтримка.
Роль психічних процесів у пізнавальній діяльності учнів.
- Робота в групах.
Конструювання навчального заняття.
- Розробка методичних рекомендацій щодо активізації пізнавальної діяльності учнів.
КВІТЕНЬ
Тема: Стратегія сучасного уроку: яка вона?
- Психолого-педагогічні основи навчальної діяльності вчителя на сучасному уроці.
2. Дискусія «Урок, яким йому бути?»